MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Pallar inte mer

Publicerad 2012-08-19 16:05:12 i

Behöver tips och hjälp,
Att ha två pojkar är alltid uppskattat men just nu vill jag vara slita av mig håret. Skrika rakt ut och gråta hysteriskt ,
Jag orkar inte mer.

Det finns ingen respekt, ingen hänsyn och ingen som helst omsorg i deras beteende , Max spottas, slåss och är på sin lillebror hela tiden, lyder inte mig och blir vansinnig vid tillsägning. Han bryr sig inte som sina saker och hat sönder, sparkat och slänger runt med allt. Det funkat inte med belönings system. För han bryr sig inte tillräckligt om något alls , det funkar inte med bestraffning i form av tidigare säng tid, borttaget tv spel eller tv förbud, han bara skriker galet, slåss och spottar ännu mer. Jag har inga krafter kvar, orkar inte mer alls,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela