MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Helgen i maglehem

Publicerad 2012-08-08 19:49:04 i

Vi spenderade helgen i maglehem. Jag och Malin Ohlsson <3 . Maglehemsfestivalen i en fårhage på Österlen blev en succé.. Kanonfint väder streckande hetta och många bra band bjöd på kulmen utav bra upplevelse, natur och musik i Skånes vackraste miljö. Vi var tagna med storm. Det var mitt andra år på festivalen och jag trivdes kanon. Hoppas att nästa år innebär att fler av våra vänner ger sig hädan och följer med till musiken och naturen. Kanske tar vi då med oss tält och samlas för att fira gemenskapen <3 evig tacksamhet till initiativet .. Vi ses nästa år!

Kommentarer

Postat av: Malin O

Publicerad 2012-08-08 22:22:50

Jag följer iaf med nästa år..! Detta var mina bästa dagar under denna sommar. Tack <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-08 22:23:09

Jag följer iaf med nästa år..! Detta var mina bästa dagar under denna sommar. Tack <3

Postat av: Malin O

Publicerad 2012-08-08 22:26:30

Jag följer med nästa år!! Tack för sommarens finaste dagar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela