MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jag ber Farmor och Morfar om hjälp <3 Jag ...

Publicerad 2011-10-19 16:57:56 i Vardagslivet

img_7405 (MMS)

Jag ber Farmor och Morfar om hjälp <3 Jag mår så dåligt över den stackars lilla pojke som fick sitt liv bestulet , kanske på en grund som kunde förhindrats om vuxna varit mer ansvarstagande. Jag önskar att jag kunnat göra något. Jag önska att familjen fått hjälp tidigare . Jag hoppas att familjerna med barn inblandade ger sig in i det och reder upp det utan att be sina barn vara tysta.  Att ett barn ska tas ifrån oss som fyra åring svider i mitt hjärta och även om jag inte kände pojken vill jag bara ta honom i mina armar och hålla honom intill mig .  Finner mig själv gråtandes över hur hemskt det som hänt är. Hur kan något sådant hända?   Känslorna av saknad till min älskade Morfar och min vackra Farmor gör mig svag åter igen och om det finns en himmel så är jag säker på att dem finns där.  Och att dom tillsammans med alla älskade närstående till människor runt om oss kommer att ta hand om den lilla pojken och alla andra barn som mördas eller dör av olyckliga skäl.   Jag känner snarka känslor för barnet!!  Och jag skäms för allmänheten !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela