MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Håller på att gå in i väggen

Publicerad 2011-11-28 18:33:58 i Vardagslivet

Har blivit för mycket. Är deprimerad, fått tillbaka mina ångest och panik attacker. Känner att blir det ingen ändring nu. Så kommer jag art gå in i väggen. Bli totalt utbränd. Jag älskar att gå i skolan nu. Jag brinner för varje lektion, suger i mig kunskap och deltar aktivt i diskussioner. Men jag hinner inte med alla arbeten. Jag har massor av idéer och motivation till att skriva och göra arbetena. Men ingen tid , jag har 100 grejer att göra. Och allt är prio 1. Finns ingen möjlighet att välja bort något. Så jag ber allt jag kan om en gnutta styrka. För ska jag komma ur eller igenom det här. Så måste jag ha ett mirakel. Även tänkt sälja av alla mina grejer och flytta till en etta ned kidsen ett tag. Vi vill ha det bra. Vi behöver spara pengar och vi behöver framför allt komma bort härifrån. Vi vill ta tag i vårt liv . Jag är verkligen överlycklig över att mina killar finns här hos mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela