MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Huvudvärk AB

Publicerad 2011-05-16 12:43:54 i Vardagslivet

Det går inte bort.
blir inte av med skiten, börjar bli tokig nu...
igår hade jag sådan huvudvärk så jag kom inte ur soffan. barnen passade på att leva jävel.
Liam gick banannas och rev ut grejer, slängde tågbanebitar i hela huset, kladdade med oboyen och blandade tvål o vatten i muggar inne på toan. AAAAH!! (slita sig i håret över detta)
men jag kunde inte resa mig.. fan...
skolan bunkrar upp sig som stora feta blöta handukar bakom mig.. obehagligt o tungt.
seriöst undara jag nu hur jag ska klara ut resterande veckor... huvudet är hemskt idag med..

här om veckan när jag var i lund hos huvuddoocktorn så fick jag veta att möjligt vis de är mitt hjärta som spökar..
vilket jag tog lättsamt på just då men nu äter det upp mig innifrån..
mamma är instabil för massor av händelser  i hennes liv.. så där fallerar kontakten just nu.
kännner mig ensammast i världen.. just nu..


fan fan fan.. en klagar ballad, typ. 





Lite goda nyheter i allmänhet är väl att mina kids även om dom har sina vilda stunder faktiskt är helt underbara och kommer med så kloka inlägg och funderingar i vardagen.
jag ger Även Josef dagens ros för han typ är så generös med omtänksamhet och lugn..
han sliter som ett djur med både sin passion och att jobba andra halvan av dygnet ..
strongt...  Ett plus till frugan mig med som har fått ett uppsving i livet och ser ut att må riktigt okej nu faktiskt..
good for her...



Jag ska även till frisören imorgon..
lämna mitt svarta hår bakom mig ett tag nu..
haft de för länge? dags att ge sig själv en reboot...

nu ska jag deppa mig igenom ett geografiarbete...


kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela