MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Välkomna ut på min balkong . Mitt nya proj...

Publicerad 2011-06-14 21:43:36 i Vardagslivet

img_4632 (MMS)

Välkomna ut på min balkong . Mitt nya projekt är min balkong där jag nu börjat fixa upp krukor med diverse luktande växter som bland annat grekisk lövkoja som luktar gudomligt på kvällningen och jag har satt upp bärbuskar i krukor.  Ett vinbärsttäd även chilli och körsbärstomater frodas här uppe nu. Jag ska upp på vinden och jaga tag i trasmattor att lägga på golvet istället och fylla bord och golv med ljus lyktor till kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela