MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Önska du kunde se oss nu.

Publicerad 2011-06-21 15:22:33 i Vardagslivet

Min trognaste läsare på Bloggen Var Min Älskade Farmor.
jag tänker på henne varjedag och har fortfarande ibland inte i den spontana tanken fått in att jag aldrig mer kommer få lägga armarna om henne. känna hennes underbara doft eller få hörra hennes fnittriga skratt utfrån köket när man ligger på soffan och njuter av landet och doften av skog och äng.
Aldrig mer får jag smyga ut och "smaka" 7 skrdar av hennes sås innan maten. och aldrig mer får jag höra henne s'g "hur är det med mina pojkar?" jag saknar henne så otoligt mycket.

Farmor
Jag har så mycket jag vill att du ska se. så mycket jag vill berätta för dig.
vill berätta om min trädgård mina blommor mina växter. Jag vill få berätta om mina betyg hur det gått på prov och jag vill få fråga dig om dina växter och dina recept.  Jag vill få höra ditt skratt och jag vill få vara nära dig igen. Jag önska att du kunde se Oss Nu..








Jag Älskar dig Farmor. och Jag älskar Farfar med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela