MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Fyra Gånger om

Publicerad 2011-06-28 11:17:45 i Vardagslivet

Vi beslöt oss för att det var ju faktiskt ett förhållande vi var mitt uppe i.
Och när det äntligen gick upp för mig vad som nyss hänt så hade han nämnt mig som flickvän en gång och oss som par tre gånger utan att jag fått en syl i vädret. Det gick som en varm känsla genom hela mig och jag kände mig riktigt omtyckt..  Trodde inte att jag kunde öppna mig helt igen efter allt som hände för 4 år sedan. för på Torsdag är det exakt 4 år sedan jag hamnade på sjukhuset den där natten.
men det rör mig inte i ryggen idag. för jag har lagt det bakom mig och jag öppnar upp och ger allt inför att värna om det vi skapat nu, Jag och Josef. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela