MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Trubbel och problem.

Publicerad 2011-01-29 09:09:45 i Vardagslivet

Det blev Knas.
Allt gick åt helvete,.. med "vakter och polis"
framtidsdrömmarna blev lagda på is...



Ajja..
lyssnar på Governor Andy - Vakter och Polis.
en skön morgon, håller på att packa ihop mina grejer för att glida mot småland..
ska ut i ljungby ikväll. se Daniel Adams Ray.

Det ska bli trevligt..
ska passa på att träffa mina guldklimpar där uppe omkring. eftersom som sagt blir det inte så ofta.. inte varit omkring mig i ljungby på 3 år




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela