MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Minsann nu har hjärtat åkt till Lidköping ...

Publicerad 2011-08-05 18:22:52 i Vardagslivet

img_2765 (MMS)

Minsann nu har hjärtat åkt till Lidköping , spelning ikväll. Växjö imorgon. Jag saknar honom redan men det  är nyttigt att sakna och längta efter varann :) jag ska ta tillvara på helgen och skicka in uppgifter till skolan och fixa så det blir gjort. Imorgon ska jag, Max , Lion och frugan på bio och se nya Bilar filmen .. Mys mys..  Söndag ska Max på kalas hos sin kompis David ..  Nu tar vi helg.  Lycka till älskling <3 vi ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela