MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Städat tvättstugan

Publicerad 2010-09-21 12:14:35 i Vardagslivet

med en fot i vädret hr jag städat tvättstugan..
krigat mot en spindel och tvättat några maskiner tvätt..
duktigt gjort..
jag fick väldans fina "Krya på dig" teckningar Av LionFion imorse.. dom måste ha hjälpt..
värmde mitt sura PMS hjärta något.. iallfall..jag tittar lite på dem varje gång jag går förbi bordet där jag lagt upp dom på rad=)

det dofta ljuvligt av nytvättat i hela lägenheten och jag har tänt en doftljus som jag fått av Mattias mamma med. som går i samma toner.. så det förstärker  känslan lite...


jag hittade mina sedan länge förlagde Kort med..
lindexkort hm kort med mera som jag varit av med.. och skaffat nya av..
dom låg i en påse långt ner i en låda.. kass.. men men skönt att hitta det..

jag hoppas att min huvudvärk släpper  snart.. det börjar bli påfrestande..
och jag längtar ihjäl mig efter att jag ska bli klar här hemma med allt.. ha de snyggt o prydligt då mår man bra..
mmen vem orkar hoppa runt o städa med värk i kroppen??


USCHAA!!


stort minus till nya shawn Med!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Micca - Lions mamiii

Publicerad 2010-09-21 23:27:50

Vilken tur att dom hjälpte ^^ puss på diiig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela