MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Promenad

Publicerad 2010-09-23 12:01:15 i Vardagslivet

Jag har varit på promenad ..
från Mammas jobb och hem till oss.. med liam i vagnen..
de va lagom bit för att testa foten..
och de kändes okej..
Lite ont.. men Okej.!
druckit en kanna kaffe med Mika och lillebror sover middag..
nu ska jag tömma diskmaskinen.
de e massor kvar att göra här hemma innan det är i ordning.. men en bit på vägen vill jag väl påså att jag kommit..!!
min bil lämnade jag kvar hos mamma..
hoppas på att den ska få sig en skönhets insats..
 den är ju som sagt "lite" parkeringsskadad. haha sen innan jag fick den... nu är detta på tiden att de fixas...!

nuu.. Sätter vi igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela