MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Musik behövs för att överleva

Publicerad 2010-09-30 15:03:39 i Vardagslivet

"Jag kommer och ser ner på dig
Sen när du ligger underst, dummer
Stunden efter det gått är plågsam
Då kan du rulla av långsamt och göra det bekvämt
För det här är ingen porrfilm
Ta mina byxor du behöver inget korvskinn
Eller string, för det slösar vår dyra tid
Det här är nålen i min symaskin
Ta det lugnt nu gumman jag vill va med dig
Jag vill se dig som Gud skapade dig
Du måste tro på dig själv idag
För jag tänker inte dyka upp i dörren med en ros mellan tänderna
För jag är ingen kos-kille
Måste vi låtsas det?
Os-oskar é ingen riktig karl, besviken?
Visst vi kan åka hem men jag sitter bak, ja jag sitter bak"



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela