MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jag har en Dålig Period

Publicerad 2010-09-22 15:21:35 i Vardagslivet

Vissa säger att det är Hösten?!
Men jag gillar Hösten Ju?!
jag tycker att hösten är perfekt..
Moderiktig och Vädermässigt

Igår var vi ute efter dagis och lekte.. jag passade på att höststäda i rabatterna på framsidan.. klipte ner och drog bort..
liam hjälpte till att dra tillbaka ner i rabatterna det jag precis rensat ur...
Dubbelt jobb för min del..
jag blev tillslut mycket nöjd och ska bara fixa baksidan med nu

idag har Liam Varit sjuk..
Han fick röda pluttar på armar och ben igår..
så hemma från dagios idag..
han röjer gärnet och jag har fått vikt hela mount nytvättat och lagt in i garderoberna..
tvättat två maskiner tvätt och fyllt diskmaskinen. plockat undan och damsuget i hallen och nu ska jag ge mig på damsugningen på ovanvåningen..! så det är gjort..!
strax Kommer Max hem.. så är det dags  för att laga mat och sen ska jag ta tag i alla läxor och skolarbete jag ligger efter med efter sjukveckan..=(

jag är helt enkelt inte på topp!!! inte alls..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela