MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En jävla massa fula ord!

Publicerad 2010-09-07 21:02:02 i Vardagslivet

Det Kommer komma en hel del jävla massa fula ord och hat från mig nu som ni inte ofta ser..
så ni som är känsliga LÄS INTE!!

Det Lilla Äcklet Med För mycket smink fick idag Luft och började bete sig Som en F***a!!
Där har Ni det svart på Vitt!  Hon Dampade totalt!

Jag skrev en Kommentar på Mattias Fb angående att han skojade om alla som kollar fb innan dom går till jobbet..!
vilket han alltid gör själv..
Och från ingen stanns Hoppas den lilla ettriga jäveln på mig om att jag stör mig på henne med mera...
Att hon skulle ta bort mattias som vän och att jag skulle be honom radera alla hennes Sms från hans telefon.. HAHAHA
WHAT!?

Hon är precis hans typ..
Alla brudar han snackar med..
Små , osäkra, puta lite med läpparna och böjer mig framåt så att mina bröst syns Tjejer.!!
sminket är AS brunt och DU har en vit kant runt läpparna..
ditt hår är sönder färgat och ser ut som en peruk...
Du är inte det minsta rolig i någon utav dina kommentarer du så Fyndigt lägger ut lite här och var..!!
sådär... Nu har du fått din uppmärksamhet..
fortsätt du att Smsa och skriv med "snyggingen"   ha så kul!!!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2010-09-08 00:10:08

får man fråga vem

Postat av: Ippa

Publicerad 2010-09-11 22:06:02

Haha, han verkar vara så patetisk ärligt talat. Men Malin du äger ju honom i både snygghet och snällhet :) Det är synd om honom som dras till sånna brudar... det gjorde ju killarna i lågstadiet :) Hoho.

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-09-12 22:13:55

Grrrr i like your words! Förstår precis hur du menar....!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela