MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En dag Nära Döden!

Publicerad 2010-09-16 19:26:08 i Vardagslivet

Usch ...

min fot är katastrof..
Vaknade i tisdags morse och kunde inte stå på foten.
höger fot. <(den som jag bröt i julas)
det har snart gått 10 månader sedan  "olyckan" och blåmärket på insidan av fotleden är Kvar som om de var bara några veckor sedan det hände.

sjukt konstigt att det blåa inte försvinner..
i olyckan tappade jag känsel i bland annat tår..
och detta har heller ej återkommit..
men jag tänker inte på det längre..

däremot nu i tisdags .. så kunde jag inte stå på foten..
min trampdyna är paj..
så jävla ont..
åkte till akuten och dom tittade på det..
dom skickade vidare mig till doktor som tog prover..
han ville ha det till en nervknuta eller inflamation mellan ben och senor..
och skickade hem mig med anvisning om skena och starka tabletter.. tills på måndag.. har det lättat på måndag är det bra.
annars ska jag in igen..  Få en kortisonspruta i trampdynan .. se om det lättar på knutan på nerven.
Ajja.. Känns som att är det inte det ena,..! så är det det andra...


Jag hade Prov i geografi i onsdags,.. Igår..
det gick bra.. i think.. och jag är nöjd med insatsen..
imorgon är det Matte, engelska och svenska på schemat.. och jag ska ha lämnat in två inlämningsuppgifter på engelskan.. och förberett två tal.. ett på engelska om ett djur i nationalparken i sydafrika.. och ett på svenska om något man kan  demostrera.
oj oj oj...
Men jag är Taggad... behöver inte tala inför liten Grupp.. Just Bring IT...
Jag fickar det här..
det finns värre saker...


Som att leva Ensam Resten av mitt Liv!!!

Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2010-09-17 15:07:48

Du får skicka ett sms till han du vill leva med då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela