MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Det Är en Jävla skitdag detta,..

Publicerad 2010-09-19 19:43:41 i Vardagslivet

ja..

Jag har piss Ont i min fot idag..
men mår oxå piss mentalt ,.. Har en pissig dag,.. och då direkt så känner Max det på sig och blir till det lilla monster han har inom sig..!

Jag har inte ens något bra elelr dåligt att säga..
Försökt sätta min Prägel på mitt vardagsrum idag.. och lyckades nog med det..
hängt tavlor.. (läs foto)
och möblerat om..
 
Det får vara såhär nu några dagar så jag hinner känna efter om det är "rätt"

Har jag sagt att jag e sjukt trött på att vara ensam nu...
jag pallar inte mer..

jag vill inte vara världens ensamaste tvåbarnsMamma..!
men det känns som att det inte blir någon ändring med all skit som ständigt hamnar i min väg..


Jag önska ibland att Allt var Bra..!!
Men vad har jag gjort för att förtjäna det??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela