MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vi har varit ute i friska luften!

Publicerad 2010-10-02 10:50:53 i Vardagslivet

Vi började dagen med helgfrukost.
och sedan började vi städa på barnens rum..
det knackade på dörren och Veronica, Lias Och theo stod utanför..
så vi klädde på oss lite snabbt och gav oss ut för att leka lite..
det var inget höjdarväder och barnen gnällde omvartannat..
men så får det vara ibland.
jag förstår ju absolut omställningen för lias och theo som flyttat till nytt ställe och inte fått ordning på allt än..
men det kommer snart igång och dom kommer nog få massor av kul framöver..!

nu sitter barnen och tittar på tv och fikar på banan, päron och oboy. mys
jag ska fortsätta röja minsann.. börjar här nere en stund.. tvätta och plocka undan i köket.. sen får jag upp och ta tag i barnens igen...


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela