MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jag känner mig likgilltg

Publicerad 2010-10-16 22:53:08 i Vardagslivet

Ser inte något ljust framför mig..
fick svaren på mina prover...
inget var fel.. alla värden bra..
men mitt hår falle fortfarande..
jag har fått Massor av Utslag och utbrott av finnar i ansiktet och på halsen.
huvudvärken får mig att vilja gå o lägga mig och aldrig någonsinn vakna igen..
Jag är yr och mår allmänt räligt..

Jag har börjat känna ångest krypa längs ryggraden.
jag känner så väl igen känslorna..
ångesten är det värsta jag har...
ångesten somfår mig att klanka ner på mig själv..

Börjar se mina oatraktiva sidor..
börjar försumma mig själv för att kunna se ångestens underlag.
göra mig själv "illa" för at jag inte mår bra...
för att jag inte förtjänar att må bra?!

Mina Naglar är räliga.. sköra torra. händerna narriga ocg nagelbanden sköra , skadade.
min mage är sönderriven.. tjock?!  äcklig..

min Hals , nacke, Käke och kunder fulla av sår, röda svullnader och ömma punkter.. jag ser ut som ett AS..
Jag är Äcklig!!

Mitt hår Är tunnt,. stripigt ...  överallt på golvet  runt om där jag rört mig är fullt med svarta halvlånga hårstrån...
Det är Äckligt!

Jag känner en tung men samtidigt lätt känsla av likgiltighet,.
Jag önska att allt bara kunde glänsa istället..
jag provade köpa massa fina kläder för att väga upp till mitt osäkra inre..
men det funkade inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela