MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ibland önska jag att det bara gick att ta bort allt

Publicerad 2010-10-28 20:59:40 i Vardagslivet

Idag fick jag min Iphone..
en svart..! hade köat på en vit,.. men den dröjer längre än planerat eftersom appel inte får rätt färg på knappen..
rätt vit som på "skalet"

så då fick jag vänta till mars ,.. ungerfär.. eller ta en svart..
så jag valde en svart och köper vitt skal.. =/
men jag e nöjd..!! vill jag poängtera..!!

Idag är ingen bra dag..
jag mår skit..
sådan dag då man inte borde gått ur sängen..
och jag var påväg att stanna med...
men tog mig i kragen och gick till skolan..

klarade föresten mitt matteprov!!!!!!!
fast än jag varit säker på att jag inte hade det..

Skitdag.. nu ska jag titta på min blivande man på teve..!!!

Kommentarer

Postat av: Frida H

Publicerad 2010-10-29 20:18:07

Åh, du har bra smak! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela