MalinBorglin

Det här funderar jag på!

fixarn!

Publicerad 2010-10-13 19:41:34 i Vardagslivet

röjt på baksidan idag... storröj i rabatten..
och klippt gräs..
liam har hjälpt mig minsann. Med att äta upp mogna tomater och smultron.=)
sedan kom frugan, vevvs och kidsen över.. så vi tog sparkcyklarna och begav oss ut på en runda.. spring nere i sandarna (pulkabackarna) och sedan en promenad i området.. mysigt med sällskapet... mina pojkar växer upp i en super bra miljö med världens härligaste vänner..
skönt..
när vi sedan kom in så läste vi sagor och mööös i kojan.. nu sover dom och jag ska ta tag i geografin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela