MalinBorglin

Det här funderar jag på!

fick tillbaka mitt prov

Publicerad 2010-10-04 19:48:11 i Vardagslivet

yes.. resultatet för provet.

Translation VG
Reading VG
Grammar G
vocabulary G+

väldigt nöjd.. hade kunnat prestera bättre det vet jag.
men jag är faktiskt nöjd efter första flerdelstestet.


Idag har jag haft engelska och svenska.
gått superbra. vet att de väntas en redovisning på onsdag och en på torsdag.. men jag får ta det.. de ska göras...

När vi kom hem idag så åt vi kanelbullar
kanelbullensDag..
mums..

sen gick vi bort till frugan och lion.. och lagade middag ihop..
mös lite.. sen gick vi hem o nattade oss...
nu ska jag sätta mig och göra veckans engelska läxa.. och sen ska jag ta tag i sovandet..
Godnatt mina skatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela