MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vilken dag!

Publicerad 2010-11-24 16:28:23 i Vardagslivet

Idag världens huvudvärk.
vaknade.. två tjurtiga barn som bråkade med varann.. fick i dem mat och på med kläder.. öppna dörren..
stressen hade gjort att jag undgått att det var snö ute.
wow

Bort till bilen i kylan.. FUCK
nycklen gick inte in halvägs i låset.
inte konstigft då det regnat omättat i tre dagar sen frusit på och blivit snö över en natt.
jaha.. runt bilen och prova alla lås.. nej går inte..
fan fan fan..
in i förrådet.. leta fram vagnen.. snön piskandes i ansiktet redan försenade, gick vi till dagis ..
in och lämna barn som inte alls hade humöret för en snabb smidig lämning på dagis..
så jag blev försenad ännumer och missade bussen.. så där stod jag,.. snörvlande med kalla röda kinder och näsa.. väntade på en buss som jag visste skulle komma försent.. och bara hoppades på att få komma i tid till skolan.

Fan.. Fan fan fan..
har prov  framför mig vid detta laget.. först egelska i 90 min,.. sen geografi i 90 minuter ... sen prov nr tre i geografin,..

bussen kom.. det var fullt.. satte mig ner och kände hur set small till ... huvudvärken..
den kom samtidigt som jag satte mig ner.. synen försvann.. det blev vara vitt, när synenn kommer tillbaka så snurrar allt..
blir illamående och huvudet fortsätter värka..
dagen är nu förstörd...
tog mig igenom eneglskan. gjorde geografin.. men sen var jag yr.. fick hålla i mikaela för att ta mig ner för trapan..
kom in i provsalen.. satte mig ner. sen blev det vitt för ögonon igen..
hörde bara allt pratande och stökande runt om mig,.. kändes som en evighet men varade säkert bara några sekunder.

jag gjorde provet. mycket försvann men kände att de gick hyfsat.
inte så bra somm det gått tidigare. men jag gav allt jag hade..

nu väntar vi och ser om det håller..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela