MalinBorglin

Det här funderar jag på!

halvsov,..

Publicerad 2010-11-24 20:15:20 i Vardagslivet

satt och halvsov i soffan med två barn på mig.. under bolibompa.
huvudet pallade inte med mer och barnen kände nog det.
dom kröp tätt intill mig i soffan och satte sig fint och tittade på barnprogramen.
liam klappade mig på huvudet och max lutade sig mot min axel.
jag kände bara att den här dagen har varit för mycket.
kraften dog ut. och jag var tvungen att återhämta mig.
när kl blev 19.00 sa max själv att de va natt ute och att han måste sova.. så vi gick upp och nattades.

När jag kom ner igen kändes det bra, huvudvärken hade lagt sig och jag tog tag i och röjde i köket.
satte igång en tvättmaskin och en diskmaskin. nu ska jag ut och skotta våran gång och sedan slänga sopor.
testa om bilen går att öppna med.. sen ska jag faktiskt gå och lägga mig..

känns som en jobbig vecka detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela