MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vilket Väder

Publicerad 2010-05-03 08:28:57 i Vardagslivet

Valborg SOM ALLTID blev ingen höjdare..
men klart kylan och blåsten fick ta nytta av sin sista chans..lixom..
för sen blev det ju bra...
igår var det underbart varmt och skönt...
vid kl 10.00 klädde vi på oss och traskade bort till mormor, Max cyklade och jag o liam tog vagnen.
sen var vi ute och lekte och njöt i solen heeela dagen...
kl 17.00 så packade jag och liam ihop oss och gick hem för att fixa iordning innan läggdags.
max stannade kvar och sov hos mormor..
väl hemma så plockkade vi undan lite.. mös lite i soffan..
fixade och sen la jag liam för kvällen..
jag hann duscha.. sen in och la mig i sängen o kollade på Filemen på trean.. haha somnade innan halva hade passerat..
drygt.. men skönt..
behövde ta igen de där timmarna som jag missade i fredags natt..!! haha

idag ..
barnen är nu på dagis.. Jag behöver ha storstädning.. men eftersom jag inte har några planer inför helegn...
så tänkte jag samla motivation tills dess..
mina garderober behöver en omgång nu när allt ska vändas.. från varmere kläder till svalare..
så de får jag väl med ta tag i..
låna mammas hetvattenstvätta och tvätta av alla golv ordentligt..

Funderar på att åka till Växthuset idag..
min Trädgård ser så lessen och tråkig ut...
behövs kogödsel..och lite växter till krukorna...
välkomna sommaren med att trivas ute..
får väl se om mamma har tid att åka iväg en stund..=)


Ha en bra Måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela