MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Uselt humör

Publicerad 2010-05-16 20:59:21 i Vardagslivet

Idag var jag på uselt humör...
riktigt kass..
försökte städa..
men barnen motarbetade mig till max..
inte kul allt och tillslut fick jag psykbryt...

mamma kom som vanligt och räddade situvationen..
tjurade gjorde hon ..
men hon lykkas alltid få rätsida på allt...
vi hjälptes åt att bära ut gerejer i förrådet..
och röja lite snabbt..
sen när hon gick hem så fick jag upp ögonen och känslorna
för min älskade trädgård.
det var duggit ute men med en fleece så kändes det skönt att vara där
ute och pilla lite..
rensade lite ogräs..
mullade ner lite kogödsel och hönsbajs^^
powerfulla grejer det..

Nu mår mina blommor bra..
och jag mår bra..
är på rätt okej humör nu..


nu är det The perfect man
Söndags filmen på 3an...


Sen tar vi och välkomnar Måndagen med en natts sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela