MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Medecinskåp

Publicerad 2010-05-06 20:00:51 i Vardagslivet

För första gången på många år så kan jag nu stänga mitt medecinskåp..
jag är en hypokondriker och hamster..
får jämt masa pillar och smörjor åt alla möjliga värker och exem..
haha använder det sällan ..
men nu har jag rensat ut skiten..
det hjälper ju inte precis när det ligger i skåpet..
men det känns bra att ha det.. ifall det skulle behövas någon dag..=)

men nu .. nu e där städat o fint..
ska åka till apoteket imon o lämna in överblivet och utgånget...
mamma hjälpte mig oxå med att röja undan i mina garderober.. vika ner och plocka undan..
slängde en hel sopsäck .. eller ska lämna in på tippen till bättre behövande.
känns som att jag fått en del gjort..

mår inte riktigt bra.. men äter mina magatarrs tabletter och sover mycket så blir det bättre o bättre...
nu ska jag bädda rent i sängen..

imorgon ska bilen besiktigas..
HOPPAS den går igenom..!!!!
puss

Kommentarer

Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Publicerad 2010-05-06 21:01:09

Tycker du att svenska flaggan och nationalsången är rasistisk?

Kommentera det gärna på min blogg, vill höra din åsikt om det! Tackar! :)



Direktlänken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/may/sverige.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela