MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jag Nästan skäms över att säga det högt!

Publicerad 2010-05-09 15:36:09 i Vardagslivet

Ja..
jag nästan skäms..
men idag är jag helt borta...
surar över något jag inte borde sura över..
för vem försöker jag lura??!!
MIG SJÄLV..
jag lyckas inte...

Jag har försökt intala mig själv att jag vill leva själv..
att jag inte behöver kärleken eller samlivet..
men Som sagt lyckas inte..

Såfort tiden Går ...
så blir jag orolig..
börjar överanalysera allt..
överreagera på allt..
fundera en gång för mycket..
sedan eskalerar det..
och jag blir tokig..


Mamma Lade sina tarot kort för mig i fredags,,.. allt visade sig vara bra...
allt var över förväntningarna.. kanske borde man göra sådant oftare??!
för att få upp gnistan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela