MalinBorglin

Det här funderar jag på!

igår Lördag

Publicerad 2010-05-30 09:11:03 i Vardagslivet

har ont i magen.
dåligt flyt..
igår efter att barnen somnat blev kl 20.00
sen gick jag upp med sopor, plockade undan tvätt och sen duschade jag.
när kl blev 22.00 då gick jag o la mig.
var sjukt trött och tänkte att eftersom jag ändå bara satt ensam, så tar jag igen min sömnbrist.
skönt.

jag har en del annat jag vill skriva om..
en sorts konstiga jobbiga besvärliga känslor..
men försökt formulera mig nu en stund .
men lyckas ej.
får hålla det för mig själv helt enkelt.
men fy vad jag satt mig i en obekväm sits,..
i något jag önskade att det tog slut direk men ändå inte vill släppa taget om!

fan fan fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela