MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hosta

Publicerad 2010-05-17 08:15:35 i Vardagslivet

Först vill jag slänga in dagens Grattis Till Malin, Som fyller 23 år..  CONGRATZ!!
vill skänka en tanke åt min älskade morfar.. som skulle ha fyllt år idag.
eller han fyller år idag... men finns inte längre Vid våran sida...
Jag älskade honom Vilkorslöst,... och gör än...

Sen vill jag Ta upp Den förbannade Hostan..
barnen Hostar Så att dom håller på att kräkas varja gång..
Stackarna..
men vi har startat kur med hostmedicin..
så hoppas det ger sig snart...

Nu ska jag faktiskt ta o vila.. sen Maila min coach..

Kommentarer

Postat av: malin O

Publicerad 2010-05-17 08:26:54

Hehe.. nu är du nog en dag för tidigt på at, det är bara den 17 maj idag =)

Postat av: munin

Publicerad 2010-05-17 15:24:48

hehe... ahaaa... då är jag med i svängarna.. hehe =0)

Joo man gör ju det, när det är dagen innan ens egna dag och det är samma ålder så att säga =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela