MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Feber Och Hosta

Publicerad 2010-05-20 08:09:59 i Vardagslivet

Inatt har Max Kräkt och kräkt Och Kräkt..
Febern Escalerade.
Och Idag Nu på morgonen har vi feber alla tre.
Liam har iallafall Atiten tillbax.
han har ju varit sjuk hela veckan.
så han har ätit macka nu på morgon men max dricker bara vatten..
och jag känner heller inte att jag vill ha något..=/

Barnen ska Åka till Sin Pappa Imorgon..
Det får bli en Mysig Innehelg för deras del..
Och PappaTias får ladda upp med alvedon och hostmedicin.. minsann..

Max och Liam sitter nu o tittar på Den lilla röda traktorn på bolibompa

Liam : Titta Traktoor

Max: Ja Liam den har släp.

Liam: Jau

Max: Precis.


(så söta)

Nej.. Nu måste jag kasta i mig några ipren..
Huvudvärken.. kryper sig på..
Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela