MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Varför skulle jag tro

Publicerad 2010-03-04 11:26:36 i Vardagslivet

Varför skulle jag vara så dum och tro attt han skulle falla för mig??
Jag försöker Skaka Av mig allt som hänt den senaste tiden..
det är patetiskt utav mig..
men jag trivdes...
Jag lovar mig själv att inte höra av mig mer
utan att låta han ta det steget om han kännner att det är dags..
och det känns ändå bra..
för jag är lycklig.. och jag är nöjd!


Jag har inte sagt till nån, att du blev kvar här igår
fast det är svårt att hålla tyst när alla frågar hur det går


Förstå Mig Rätt..
Jag Är Lycklig,.. Enormt Nöjd med mitt Liv Vid 24 årsålder.
Men jag känner pirr i Magen När jag "ser" dig..
Och jag vill inte ha mitt Liv Annerlunda På Något vis just nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela