MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Somnade

Publicerad 2010-03-14 19:44:26 i Vardagslivet

Ja..
Jag bara somnade,.. På min nybäddade säng,..
vaknade nu för en stund sedan.. helt borta..
Mår inge vidare,..
har massor att göra innan jag får sova... Och trivs inte alls här själv..=(
Jag saknar barnen. men dom är kvar hos sin Pappa tills imorgon iallfall..
se om jag e bättre då...
men det hoppas jag...

Mins små pluttar,.. Neeej nu har jag massor att ta tag i...
Blörk..

Vi hörs imon...
Nu tar jag och avslutar söndagen!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-15 09:42:57

kan inte du skriva ett inlägg om hur du fixar din bloggdesign och bloggen mm.. ? :):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela