MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Nu Jobbar Vi

Publicerad 2010-03-24 08:03:53 i Vardagslivet

Jag kom Till Jobbet för En stund sedan.
Dags att sätta fart nu..
Men längtar redan efter frukosten.
Haha,.. Matvraket^^

Malin kommer med Tåget Vid kl 12.00
Ska försöka Ta mig in till stationen och hämta upp henne då=)
se om jag kan roa henne nån timme tills hon
ska träffa Camilla.

Annars så ser dagen ut som sådan att Vi ska Lära oss lite
fakturor, kontatn noter och sådant..
Det var ett tag sedan sist så att säga.

ikväll ska jag med malin Med flera Ut eller kanske inte ut ,..
Men "ut" haha..
Torsdag Lämnar jag barnen På dagis
jag jobbar ensam på firman. Då mamma och lelle åker till GBG!
sen ska Pappa Mattias följa med och hämta barnen på dagis ..
för att ta dom små liven med sig hem.
och på kvällen tittar vi på Calle Kristiansson I Hässlehåla!

Fredagen
Jobbar jag ensam Igen.
Se om jag överlevt sålångt^^
men det ska nog gå..

sedan helgens bravader..
Festande på Vildniivå!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela