MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Min Bloggdesign!

Publicerad 2010-03-15 09:55:56 i Vardagslivet



Jag själv är rätt trött på min bloggdesign.
Får många komplimanger dock..
Och ja jag gör den själv..
Brukar byta ofta..
Men har inte  haft någon Insperation på senaste tiden..
Tänkte att jag skulle teckan nått eget o lägga upp..
Men som sagt är det bara typ calle jag ecknat än...
Börjat byta spår nu,..

tänkte att n när solen kommit tillbaka kunde man ut med Barnen Och fotat lite...
Se om man får ihop en vårig hedder..
och lite våriga färger till det,.. tror det ska bli gul, turkos och en somrig grön.
ja spånar vidare... men det är jag som sätter ihop det själv iallfall..
inte hittat någon som vill hjälpa mig,..
eller nått. haha..!

Och vad jag skriver om är mitt vardagsliv..
mest öfr att familjen som bor utspridd ska kunna hänga med...
och för att de e skönt att få skriva av sig..
skriver om vårat liv.. mitt och barnens..
vad som händer oss.. vad jag funderar över,..
saker jag och dom tycker om..
musik vi lyssar på... och annat...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-15 12:23:59

men var fixar du sånna fina bilder? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela