MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Liam Bits

Publicerad 2010-03-04 17:17:59 i Vardagslivet

Jag har fått sätta Liam I spännet idag,..
Han bet sin bror,.. Och då får man visa att det är aja baja...
Det är något nytt han börjat med,..
och det är 4 gången han bits nu,..
Ett hemskt Humör har han den lilla skiten,..
Men de e bara att sätta hårt mit hårt,..
En stund senare satt jag igång med att laga mat och är i full rulle,.
Svänger ett öga ut mot stora rummet då jag ser till min stora fasa att Liam tömmer min blomkruka på jord och häller det överallt,  (På Golvet och stoppar det i Skötväskan)
AAAAHH Liam Fyyy...
han blir arg och försöker bita mig,..
Då tag jag honom på Lång arm och sätter in honom på rummet och säger e man dum får man sitta ensam.
han springer efter mig ut i hallen och jag får bära in honom säkert 5 ggr,.. innan jag sätter honom i spjälsängen... där sitter han nu... piiiiuuh,,. svettigt...
men nu ska jag hämta honom o se om han vill säga förlåt och sitta med o äta lite...
puss puss

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-03-04 22:29:35

Ajaj, inte snällt att bitas. Hoppas han sa förlåt till sin storebror :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela