MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Klackar!!

Publicerad 2010-03-07 20:29:39 i Vardagslivet

Det har gått  säkert 9 veckor sedan jag bröt foten.
och jag tog bort gipset för minst 3 veckor sedan,..
men jag är fortfarande svullen,..
fortfarande Blåmärket kvar!

jag har Idag insett att jag kanske inte kan ha Klackar på mig på hela sommaren,..
och kanske inte någonsinn alls.,..
För jag har svinigt ont faktikst,..
et går i intervaller,..
Men fy vad ont det gör..
Kommer jag inte kunna gå i mina klackar någonsinn,..?!
Hur ska jag då kunna Överleva?

Haha min passion bara rinner ut i sanden,...
Haha vad hemskt.. Att tänka så..


jag ska iallafall ta o börja gymma nu igen.. från och med imorgon så är det dags..
Att börja testa vad foten pallar,..
För såhär kan jag inte ha det ^^

Kyss kyss

Kommentarer

Postat av: Luffi

Publicerad 2010-03-07 20:35:57

jo det är bara bra här med!! hittar du på då? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela