MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hemma Igen!

Publicerad 2010-03-11 23:37:03 i Vardagslivet

Ja,..
Ikväll har jag varit Hos Mika,..
myst med Lion ,.. Malin och Pääääär!
Och såklart med Mika.. Hahaha Vi skrattade så vi kunnat ha avlidit,..
haha,.. Sjukt kul.. Som vi alltid har,..
De e e något extra det där...!! HAHA

nu sitter jag hemma.. är trött men väntar påå något/någon,..
Så sitter uppe en stund till faktiskt..!
Se vad som händer,..
Skulle Hört av mig till mamma men hon sover nog,.. så inte lönt..


Imorgon tänkte jag ta mig in till stan.. Till Mammi..
Kanske få en fika med Min älskade mamma efter att hon slutat,..
Och Förhoppningsvis Fåmga lite vårsol..??
Om den visar sig imon?!


Nuu,... 2 ½ männ.. YES


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-11 23:48:21

gött gött

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela