MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hektisk Dag!

Publicerad 2010-03-08 19:52:29 i Vardagslivet

Ja..
Idag Har jag Jobbat 07.00 - 15.15
fort bort till dagis hämta barnen,..
Åka till Bvc,.. Vaccinera småttingarna,..
Väga och mäta Liam Som nu är 80 cm lång och vägen 11,8 kg..
stora killen..
Båda två var underbart duktiga med sprutan och jag var så /är så stolt över dem..
Liam vandrar själv till och från bilen nu,..
såå söt,..

vi åkte hem och fikade sen passades små av mormor medans jag åkte tillbaka till dagis,.
på föräldra möte.
Trevligt fick massa sagt och massa hört.
många bra besked och några dåliga bekymrande..
men de kommer säker gå vägen!!

nu sover små,.. och jag ligger på soffan.. funderar på varma duschen.. de e lokkande.
jaaa.. imorgon upp o jobba igen...
Härligt Härligt,... 


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela