MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Har Sovit Uselt..

Publicerad 2010-03-30 08:20:33 i Vardagslivet

Så gick de med de Planerna...!
Inatt har jag verkligen sovit Uruselt..
Har så sjukt ont i Halsen..
och liam snällde till.. då låg han och sov på mattan i rummet.. haha..
han kyper iväg i sömnen.. och bara lägger sig ..så fick bära upp han i sängen igen...
sen kunde jag inte somna.. Halsen gjiorde ont.. tankarna flödade.. ja
precis så man inte vill ha det en tisdagsmorgon..

Väl på dagis så ville max inte alls Samarbeta..
jaja.. det blir nog bra.. men vad ska jag göra åt halsen..
jäkla tjatande.. men de e fan inte kul att ha halsont..=/

VEM HAR SMITTAT MIG???! den jäveln^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela