MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Godmorgon!

Publicerad 2010-03-26 08:24:42 i Vardagslivet

Sitter på jobbet..
Tänkte äta lite Frulle..
Sendan städa golven här...
så det blir gjort idag!

Tackar för igår.
Det var väldigt trevligt.!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra..
Blir väl till att åka hem och stöka undan efter jobbet..
Sen kanske In tills tan en runda..??
ajja.. se vad dagen har att erbjuda..
Jag har en konstig klump i magen just nu..
Se om den försvinner efter lite frulle.
Eller om vi kanske kan lösa problemet på annat vis..
Komma på vad det är jag grubblar på??!


bai bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela