MalinBorglin

Det här funderar jag på!

ÅNGEST!!

Publicerad 2010-03-26 12:22:29 i Tips!

Hjälp..

Jag ska minsann köpa Mig ett par Converse.
Eftersom jag numer måste hålla mig på marken..
Så ska jag ha det fint här nere..

Men Vilken Färg..???
Jag skulle vilja ha alla färgerna..!!!!
Hjälp mig!!!???????

Jag har Svarta
Hade svartvia med Döskallarna på,
Men gav bort dom till LillKusin i vintras
inget som föll mig i stilen=/

Gula nya färgen är sjukt fin
Den GräsGröna är Min Favorit.
Den rosa I låg model Är het het het.
Den Lila I mörk lila Är sjukt snygg
Röda är klasikern..
Vita funkar till Allt..!
vet ej vad jag ska ta mig till!

Jag Har iallfall Bestämmt mig För att Köpa Röda converse till Pojkarna.!
Max, han fick välja färg.
och då ville han ha Röda.!

Kommentarer

Postat av: Cina

Publicerad 2010-03-26 12:35:26

Aa, älskar mina converse dom är RÖDA :)

Postat av: Olle

Publicerad 2010-03-26 18:56:59

Ohh de där gröna är mina nya favvisar, ett par sådana ska jag allt skaffa mig..! =) fast med den "lilla" sulan..

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-27 20:38:36

Förstår att du har beslutsångest.

Jag bestämmer mig för vilka jag vill ha först, sen köper jag dom. Och sen blir det en annan färg nästa gång :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-28 19:52:57

asså kommigen!

ladda upp mer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela