MalinBorglin

Det här funderar jag på!

walkning away!

Publicerad 2010-01-25 15:17:14 i Vardagslivet

Ja,..

har kopplat in min gamla dator till tv.n och satte igång winampen,..
blandat från för.. alla låtar man hade på datorn,..
rätt myckt man njuter av att få höra igen... Mycket man krattar åt och en del man ej minns,..

Walking away - sibel. minns ej att jag hört den innan,.. men det har jag ju,..
men den är bättre nu än då=)
gillar den skarpt,..


jag e rätt säker på att många av dessa låtar som man lyssnade på så mykket förr skulle behövas tas upp igen,.. för det är bra musik,..
vad händer egentligen med alla Årets hits?? kommer dom aldrig tillbaka något annat år+??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela