MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Trött som han

Publicerad 2010-01-21 14:44:52 i Vardagslivet

Ja,..

Idag är det segt,..
var ute o färde igår och får sota för det idag,..
Ont i foten,..
jag som trodde att det var på bättringsvägen.. det kändes så bra igår så att jag skulle kunna gå sjäälv..
hm.. men shii fikk jag..


idag har jag haft en mega tråkig dag..
sitter o spanar runt på internet efter gardiner..
ny tvbänk och nytt soffbord..
kuddar till soffan och några hyllor till väggen..
ska få ordning o mitt vardags rum nu...


Min födelsedag närmar sig,..
och det här önskar jag mig..


- Presentkort på IKEA
- En PURE (sodastremer)
- En Pilates matta (Rosa)
- Anna Skippers - Morgon Drink bok.

ja... jag kan ej komma på något just nu riktigt,.. får fylla på efter hand..


Ja nu ska jag återgå till att göra absolut inget alls,..
E detta första gången man längtar efter födelsedagen av annan anledning än pressentrna?
En semla hade jag tänkt unnan mig på min dag,.. min beslöt mig nyss för att det får vara,.. 2011 då ,.. då kan jag unna mig en liten semla...

Så njut ,.. njut ni som får en ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela