MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Siffrorna i taket

Publicerad 2010-01-21 22:16:55 i Vardagslivet

Ja,..
Siffrorna gick i taket idag!
Alla Väntar spännt på att få smaskiga detaljer om vad som hänt,..

men sanningen är som såhär att det är inte alls smaskigt,..
kristofer och jag gick in i en vägg,..  Han sa att han inte mådde bra,.
Inte trivdes,.. vi kom fram till att bo isär för att få andrum men han inte så långt innan
han var mer förvirrad än jag,..
vi gnabbade lite,.. yterst lite sm vi alltid hållt oss till just det,,.. yterst lite,.

och kom fram till att just nu finns det inte rum till något oss,..
Han ville hitta ett hem,. en Plats som var hans , sätta sig ner o känna lugnet,..
tänka och vara sig själv.
jag förstår honom och jag satsar på mina barn,..
vi pratar fortfarande var dag,.

och jag tror att om krille bara hittar ett bra ställe att bo på,.. o tar det lugnt o känner efter så kommer han snart må bra igen.. för´han är en trygg person,..

jag lägger detta kommande året på min kost och träning,.. och framförallt mina barn..
och lägger dagligen en tanke på kristofer Och hans  varma familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela