MalinBorglin

Det här funderar jag på!

nu bär...

Publicerad 2010-01-02 10:48:14 i Vardagslivet

6f07e3386909b526a8707b7e4512ee2a.png

nu bär det av Hemmåt vi har renar på vägen. Sista chansen att se dom små liven och jag fick dom på bild. Vi har haft en trevlig resa . Och både jul och nyår var underbart. Men jag ser verkligen fram emot att få komma hem till mina barn. Härligt. Känns dock konstigt att lämna snön. Har uppe har vi haft närmare metern nu sedan vi kom upp. Men i skåne finns det ingen snö. Tråkigt. Vi har två katter i bilen med. Det är Carro som har tagit med sig katterna nu för att få hem dom. Men det verkar gå bra. Dom är lugna. Jag sitter i mitten här bak i bilen med foten och Gipse fram mellan sätena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela