MalinBorglin

Det här funderar jag på!

idag

Publicerad 2010-01-10 22:53:10 i Vardagslivet

Fick nyss lokk för örat,..
Jag har bosat mig hemma Hos Mamma en tag
Bor lite lätt i deras gärsrum,.. Och det känns bra,..



Jag e helt skumm ikväll,...
kan inte somna,..
Ont i magen,..
Ser inte alls  fram emot imorgon,.. Inte fram emot dagis tiderna,..
inte veckorna framför mig,..


Usch,..


tessan har varit här idag,.. jätte trevligt,.. borde vara så oftare..
Óch max han e så fäst,..
Hans tessan är det nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela