MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Det snöar bra här nu

Publicerad 2010-01-27 16:24:20 i Vardagslivet

Ahhh det snöar på bra,.. men vinden är fortfarande precis som vilken skånsk dag som helst haha
för här i skåne blåser det ju typ alltid,.. så de e ingen storm direkt,..
det är rätt mysigt,..
jag sitter och väntar på mamma och mina små knodds,..
är lite hungrig,.. men bara lite,... Tänkte slänga mig i badkaret sedan och duscha varmt under en lång stund,..
Skrubba mig med min nya bodyskrubb och vaxa benen (ett och ett halvt)

ska sedan när barnen somnat ge mig in på brun utan sol...
tittade mig i spegeln idag och GUD vad blek jag är,..
så nu ,.. smörja smörja,..


Dom ringde från sjukhuset idag,..
Ville att jag skulle komma in på arbetsintervju,..
ÄNTLIGEN..
lite respons,..
Jag skulle komma på tisdag,..
sen beslöt vi oss för att jag skulle ringa henne när jag lagt gipset
 och är redo för att börja jobba,..
oh vad kul,..
jag vill verkligen börja jobba nu,.. med det samma..

Ja så det kändes roligt

SEDAN!!
har jag börjat fundera på att plugga igen,...
eller det har legat i intresset mykket länge,..
Så nu har jag hittat en intressant florist utbildning i Åkarp,..
Tror bestämmt att jag ska göra allt jag kan för att få komma med på den...
utbildningen är på 20 veckor,.. grundkursen,.. Sen efter det finns det olika påbyggnader=)
sååå skoj=)

Ja,.. mer om det när jag vet mer om det!!!


Vad ska jag laga till middag??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela