MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Nu sover Barnen

Publicerad 2010-02-01 19:31:39 i Vardagslivet

Jepp,..
Barnen är i säng,.. varit en hård dag,..
Det är det lltid på Måndagar^^
Idag var vi på barnmottagningen med Max,..
han har testats för hund, katt och mögelallergi,..
testerna såg bra ut,.. Men han fick allergi medesin för att dämpa kliande ögon när han får sådant,..
Så de känns bra att ha fått det gjort,..
fick även bekräftat att även max har exem..
även om Liams Är snäppet värre..

Annnars så är det max dagen idag,..
Så max och Liam eftersom Det är Maxdagen .. Och max var så duktig hos doktorn fick en önskan,..
Och det var pizza..
Så Dom små busarna delade en halv pizza.. andra halvan fick lelle,.. jag åt salladen.. haha
gottigt tykkte dom allt,..
och till pizzan ,.. Max favvo = julmust,.. Vilken lyxig dag minsann,..
sen har vi bara mysit hela kvällen,..
men nu är dom som sagt i säng,..
och jag sitter här o väntar på att något ska hända,..

CSI... antagligen,,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela