MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Förkyld

Publicerad 2010-08-15 12:34:52 i Vardagslivet

Jag Hatar förkylningar..!
Är slagen..
haft halsont hela veckan.. värst på morgon och kväll ...
hostar och har fått värsta förkylningsblåsan bakom kindtänderna.. skaver skönt..=(
mår inge bra alls...
men ska se till att boka tid hos doktorn i veckan och få hosmedecin..
pallar inte med att hosta.. magen värker ju av det med..

idag har jag försökt storröja io köket.. skulle behöva en "karl" till hjälp med en massa saker..
men eftersom jag e ensam så f¨år jag väl fix det själv..
bara att ta tag i det...

Ted Kommer väl och bygger ihop nått så jag kan få upp barngrind där uppe i veckan..
så jag kan byta säng till liam snart.. Han behöver ju inte spjälan längre...!

jaja.. nu ska jag tvätta golv...
puss Host Host<!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela